همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

پاورپوینت بررسی خشک کن های خورشیدی

پاورپوینت خشک کن های خورشیدی در 25اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 645 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
پاورپوینت بررسی خشک کن های خورشیدی

فروشنده فایل

کد کاربری 7466
کاربر

پاورپوینت خشک کن های خورشیدی در 25اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


انواع خشک کن های خورشیدی

—فعال


—1-خشک کن فعال غیر مستقیم :

در این نوع خشک کن ها علاوه بر انرژی خورشید از یک مکنده یا دمنده برای ایجاد هوا در سرتا سر محصول استفاده می گردد. —

—2- خشک کن خورشید فعال مختلط:

دراین خشک کن علاوه برجابه جایی اجباری هواگرم شده بوسیله دمنده بستر محصول نیزدرمعرض تا بش مستقیم خورشید قرار میگیرد. —


خشک کن خورشید فعال مختلط


غیر فعال

—1-خشک کن غیر فعال مستقیم:

دراین خشک کن ها بسترمحصول درمعرض تا بش مستقیم خورشید قرار می گیرد وجریان هوا به روش جا به جایی آزادبرقرارمی گردد .

—2-خشک کن غیر فعال غیرمستقیم :

دراین خشک کن هوای گرم ازسرتاسر بستر محصول عبورمی کند وجریان هوا معمولاً به روش جابه جایی آزاد بر قرار می گردد.

—3-خشک کن غیرفعال مختلط :

دراین روش هوا گرم شده توسط انرژی خورشید از سرتاسر بستر محصول عبورمی کند ودر عین حال محصول نیزبه طور همزمان در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارد . —


غیر فعال مستقیم ازنوع سقف شیشه ای

— این خشک کن شا مل دو ردیف موازی سبد توری از جنس گالوانیزه وسقف شیشه ای دو تکه می باشد — هوا گرم شده در داخل محفظه همراه با رطوبت جذب شده از قسمت بالایی اتا قک خارج می شود دراثر خلا ایجاد شده هوای تازه از قسمت پایین وارد می شود. بدین ترتیب جریان هوا در دا خل خشک کن بر قرار می گردد —

غیر فعال مستقیم ازنوع سقف شیشه ای


پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش در سازمان‌ ها

پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش در سازمان‌ها در 14 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 0
فرمت فایل pptx
حجم فایل 98 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14
پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش در سازمان‌ها

فروشنده فایل

کد کاربری 7466
کاربر

پاورپوینت اشتراک ‌گذاری دانش در سازمان‌ها در 14 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


اشتراک‌گذاری دانش در سازمان‌ها


دانش امروزه به عنوان مهمترین منبع استراتژیک سازمانی در نظر گرفته می‌شود و مدیریت این دانش برای موفقیت سازمانی حیاتی است اگر سازمان بخواهد از دانشی که دارد استفاده کند و آنرا سرمایه ساز کند باید بداند که چگونه دانش ایجاد می‌شود، به اشتراک‌ گذاشته می‌شود و در داخل سازمان استفاده می گردد.دانش در سطوح مختلف وجود دارد و به اشتراک گذاشته می شود


روش:


1- تجزیه و تحلیل ایده های رشته‌های گوناگون

2- توجه خاص به زمینه‌های مشترک بین منابع گوناگون

3- ترکیب عوامل کلیدی مرتبط با اشتراک‌گذاری دانش

4- تاکید بر جذب ایدههای غالب

5- اجتماع همه ایده‌ها در یک کل برای ایجاد روش جامع‌تر به منظور درک بهتر اشتراک‌گذاری دانش در سازمان.

=


پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط

پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط در 99 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 408 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99
پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط

فروشنده فایل

کد کاربری 7466
کاربر

پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در موسسات کوچک و متوسط در 99 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx



کلیات تحقیق

مساله اصلی تحقیق

تشریح وبیان موضوع

ضرورت و اهمیت موضوع

اهداف تحقیق

فرضیه‌های تحقیق

چارچوب نظری و مدل تحلیلی تحقیق

نوع و روش تحقیق

قلمرو مکانی تحقیق

محدودیتهای تحقیق


بنگاهای کوچک و متوسط قلب اقتصاد جهان امروز هستند.

با آغاز موج صنعتی شدن و توسعه کشورها، رقابت برای ایجاد صنایع بزرگ و تولید انبوه و یکسان شکل گرفت و در سه ربع اول قرن بیستم به اوج خود رسید. اما ربع آخر قرن، مفهوم جدیدی معادلات توسعه و پیشرفت را دگرگون ساخت. ”کوچک زیباست“.

امروزه تردیدی در نقش و اهمیت صنایع کوچک و متوسط برای رشد و توسعه اقتصادی کشورها وجود ندارد و هر دو گروه، کشورهای صنعتی و در حال توسعه با سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم در صدد ساماندهی، رفع موانع و مشکلات و بهبود فضای کسب و کار و فراهم ساختن زمینه لازم به منظور بهره‌گیری هر چه بیشتر از این صنایع در راستای توسعه کارآفرینی، حل معضل بیکاری، افزایش ارزش افزوده و صادرات صنعتی، توسعه منطقه ای و کمک و بهبود و توزیع درآمد در جامعه و مواردی از این قبیل می‌باشند.

از طرف دیگر اقدام به نوآوری یا تن دادن به نابودی به موضوعی مهم و بحرانی در صنایع گوناگون مبدل شده است. و اثربخشی سازمانی کاملاً با نوآوری عجین شده است اغلب شرکتهای دارای عملکرد برتر در عرصه رقابت با سایر شرکتها، بخش عمده موفقیت خود را مدیون فعالیتهای نوآورانه هستند که در بسیاری از موارد مبتنی بر تکنولوژی است. امروزه خلق محصولات، فرآیندها و خدمات جدید منبع اصلی ایجاد مزیت رقابتی شناخته می‌شود و می‌دانیم که تکنولوژی عامل اصلی ظهور چنین نوآوریهایی است


تشریح مساله وبیان موضوع

Úبنگاههای کوچک و متوسط به عنوان بستر خلق و بکارگیری نوآوری‌ها و عامل محرک نظام‌های اقتصادی در حرکت به سوی نظام اقتصادی دانش مدار شناخته شده‌اند این بنگاهها به کمک کارآفرینان، ایده‌های جدید تلاشها را با توجه به نیازهای روز بازار به محصول و یاخدمات تبدیل کرده و بخاطر انعطاف پذیری بالایشان نسبت به صنایع بزرگ می توانند سهم بالایی در بر طرف سازی نیازهای مشتریان داشته باشند.

Úبرخی از زمینه‌هایی که منجر به ایجاد قابلیت‌های نوآوری در بنگاه‌های کوچک و متوسط می‌شود به شرح زیر است: Úبنگاه‌های کوچک و متوسط به دلیل تخصصی شدن کارهایشان، (بنیاد توسعه فردا، 1382) بیشترین خلاقیت، نوآوری و تحقیقات کاربردی را در جهت تنوع بخشیدن به تولیدات و کسب بازارهای جدید از خود نشان می‌دهند. Ú بسیاری از پیشرفت­ها، ناشی از اختراعات کوچک و در عین حال دقیق است و چون بکارگیری و فروش اینگونه پیشرفت‌های کوچک و دقیق برای صنایع بزرگ قابل توجیه نیست، چنین فرصت‌هایی در خلق نوآوری‌های جدید، مورد بی توجهی صنایع بزرگ قرار می­گیرد Úفعالیت­های سازمانی را که ممکن است منجر به خلق نوآوری ‌گردد، می‌توان به شکل بهتری در بنگاه‌های کوچک و متوسط کنترل و هدایت کرد.


Ú با توجه به اهمیت نوآوری تکنولوژیک در توسعه وعملکردکسب و کارهای کوچک و متوسط، شناسایی عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک مهمترین پیش نیاز حرکت به سوی استقرار سیستمهای نوآورانه در کسب و کارهای کوچک و متوسط خواهد بود. بنابراین محرک اصلی انجام تحقیق حاضر پاسخگویی به سوال اصلی زیر است: Úمهمترین عوامل موثر بر نوآوری تکنولوژیک در کسب و کارهای کوچک ومتوسط در ایران کدامند؟


ضرورت و اهمیت موضوع

4/98 درصد از کسب و کارها در ایران از نوع بنگاه‌های خرد (با نیروی کار 1 تا 9 نفر) هستند، در حالی که نسبت کل بنگاههای کوچک (از 10 تا 49 نفر) تنها 4/1 درصد است. این اطلاعات عدم تجانس آشکاری را در بین تعداد بیشمار بنگاه‌های خرد و تعداد بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط نشان می‌دهد. باید توجه داشت که عدم وجود تعداد مناسبی از صنایع متوسط (که با صنایع بزرگ در حدود 2/0 درصد از کل کسب و کارها را تشکیل می‌دهند) می‌تواند بر توانایی صادرات ایران اثر منفی گذارد.

Úبا توجه به توزیع ارزش افزوده براساس اندازه‌های مختلف بنگاه‌های صنعتی طی سال‌های گذشته، مشاهده می‌شود که عمده ارزش افزوده بخش صنعت، دربنگاه‌های بزرگ (بنگاه‌های بالای 200 نفر) ایجاد شده است. درحقیقت، به دلیل موانع موجود درراه رشد صنایع کوچک در ایران، این صنایع نمی‌توانند رشد کنند وبه بنگاه‌های متوسط تبدیل شوند. درنتیجه سیرطبیعی رشد سازمان‌ها درصنایع ایران مشاهده نمی‌شود وما درایران با دودسته بنگاه‌های کوچک که سهم کوچکتری درارزش افزوده دارند و بنگاههای بزرگ (که عمدتاً توسط بخش دولتی ایجاد شده‌اند) روبرو هستیم.

Úبررسی توزیع تعداد شاغلان بخش صنایع کشورهای تازه صنعتی شده و مقایسه آن با ایران نیز نشان می دهد که صنایع کوچک و متوسط سهمی بیش ازصنایع بزرگ دراشتغال دارند. به عنوان مثال همان طورکه درجدول (1) مشاهده می‌شود. سهم اشتغال در بخش صنایع کوچک و متوسط کشورتایوان 70% و درصنایع بزرگ این کشور 30% است وعموماً بیش از 50% نیروی شاغل صنایع کشورهای تازه صنعتی شده در بخش صنایع کوچک ومتوسط شاغل می­باشند واین درحالی است که درایران سهم صنایع کوچک ومتوسط ازاشتغال دربخش صنعت تنها 37% می باشد.


پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه

پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی تولیدی
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 632 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 36
پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه

فروشنده فایل

کد کاربری 7466
کاربر

پاورپوینت کارآفرینی بسته بندی حبوبات ، آجیل وادویه در 36 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مقدمه:


دروضعیت کنونی دنیا تولیدوتوزیع موادغذائی نه تنها ازجنبه اقتصادی بلکه ازجنبه سیاسی اهمیت فراوانی پیدا کرده است.همه ما درزندگی روزمره مان بابسته بندی سروکارداریم اما اگرازماخواسته شود که آنرا توضیح دهیم هرکدام تصویرمتفاوت ازدیگری درذهن داریم.بهترین واژه برای بسته بندی که امروزه نیزاین تعریف بعنوان کاملترین تعریف برای بسته بندی کاربردداردعبارتست از:

1-یک سیستم که زمان تهیه کالا راجهت انتقال - توزیع - ذخیره –خرده فروشی ومصرف کاهش میدهد.

2-یک مفهوم تضمین کننده برای تحویل مطمئن کالا به آخرین مصرف کننده درشرایط مطلوب وبا حداقل هزینه است.

3-یک عمل فنی اقتصادی است که هزینه تحویل کالارابه حداقل می رساند درحالیکه فروش ودرنتیجه سودحاصل ازآن رابه بالاترین حدافزایش می دهد.


اهداف:


n1-افزایش سطح تولیدات غذائی کشورازطریق برنامه ریزی مناطق باتوجه به محصولات موجودوامکانات بالقوه. n2-ارتقاء سطح تولیدات غذائی کشورازطریق بهینه ازمواد اولیه وجلوگیری ازهدررفتن غذا بابهره گیری ازفن آوریهای جدید وبکارگیری نیروی متخصص به نحوی که محصولات مزبور بتوانددرعرصه بین الملل ازهرنظرباکالای مشابه رقابت منطقی داشته باشد.


پاورپوینت سنسور مادون قرمز، صفحه کلید ماتریسی و سنسور LM35

پاورپوینت سنسورمادون قرمزصفحه کلید ماتریسیسنسورLM35 در 18اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
دسته بندی برق
بازدید ها 1
فرمت فایل pptx
حجم فایل 225 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18
پاورپوینت سنسورمادون قرمز، صفحه کلید ماتریسی و سنسورLM35

فروشنده فایل

کد کاربری 7466
کاربر

پاورپوینت سنسورمادون قرمز.صفحه کلید ماتریسی.سنسورLM35 در 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

►حسگرهای حرارتی با دقت سانتیگراد


شرح کلی:


سری LM35 شامل حسگرهای حرارتی آی سی مانندی هستند که ولتاژ خروجی آنها با درجه حرارت سیلسیوس (سانتیگراد) نسبت خطی دارد. در نتیجه LM35 بر حسگر های حرارتی خطی که بر حسب درجه کلوین اندازه گیری می شوند، برتری دارد چرا که بدینگونه لازم نیست کاربر یک ولتاژ ثابت زیاد را از خروجی آن کم کند تا مقیاس سانتیگراد مناسب را بدست آورد. با استفاده از LM35 برای بدست آوردن یک مقدار دقیق شاخص در 1/4°C± در دمای اتاق و±3⁄4°C در درجه حرارت بین −55 تا +150°C اضافه یا کم میکنیم و به هیچ درجه بندی یا لوازم دیگری نیاز نیست. به منظور درجه بندی و اندازه گیری در سطح wafer ، هزینه کمی مورد استفاده قرار می گیرد.


مقاومت ظاهری پایین خروجی LM35، خروجی خطی و اندازه گیری ذاتی دقیق، فصل مشترکی است جهت خواندن یا کنترل آسان شدت جریان برق که می توان با منبع تکی برق یا اضافه و کم کردن منابع از آن استفاده کرد. از آنجا که این پدیده تنها 60 میلی آمپر از منبع دریافت می کند، خودگرمایی بسیار پایینی دارد، کمتر از 0.1°C در هوای معمولی . LM35 جهت عملکرد در درجه حرارت −55° تا +150°C مجاز می باشد در حالیکه LM35C برای درجه حرارت −40° تا +110°C (−10° با دقت اصلاح شده) مجاز می باشد. سری LM35 در بسته های ترانزیستور TO-46 کیمیایی موجود میباشد در حالیکه LM35C، LM35CA و LM35D در بسته های ترانزیستور TO-92 موجود است. LM35D نیز در یک بسته کلی کوچک نصب شده بر روی یک سطح 8 گرافیتی و بسته TO-220 پلاستیکی موجود می باشد.


ویژگی ها :


اندازه گیری دقیق به درجه سیلسیوس (سانتیگراد)
عامل مقیاس خطی + 10.0 mV/°C
دارای دقت تضمینی تا 0.5°C (در +25°C)
مجاز برای درجه حرارت −55° تا +150°C
مناسب برای کاربردهای متحرک
هزینه پایین به دلیل استفاده از لوازم wafer-level
عملکرد از 4 تا 30 ولت
فشار جریان برق کمتر از 60 میلی آمپر
خودگرمایی پایین، 0.08°C در هوای ساکن
غیر خطی تنها در شاخص ±1⁄4°C
خروجی مقاومت ظاهری پایین ، 0.1 W برای بار 1میلی آمپر


►کاربردها :


LM35 را می توان همچون دیگر حسگرهای حرارتی آی سی به آسانی مورد استفاده قرار داد. آن را می توان بر روی سطح چسباند یا پیوست کرد و درجه حرارت آن در حدود 0.01°C درجه حرارت سطح خواهد بود البته با این فرضیه که درجه حرارت محیط تقریبا با درجه حرارت سطح یکسان است. اگر درجه حرارت هوا بسیار پایین تر یا بالاتر از درجه حرارت سطح باشد، درجه حرارت واقعی LM35 به اندازه درجه حرارت متوسط بین درجه حرارت سطح و درجه حرارت هوا می باشد. چنین فرآیندی بخصوص برای بسته پلاستیکی TO-92 صحت دارد که در آنها گرافیت های مسی اصلی ترین مسیر گرمایی جهت انتقال گرما به داخل قطعه است، در نتیجه ممکن است درجه حرارت آن بیش از اینکه به درجه حرارت سطح نزدیک باشد به درجه حرارت محیط نزدیک باشد. به منظور کم کردن این اشکال، اطمینان حاصل کنید که سیم پیچی LM35 در زمان باقی گذاشتن قطعات در همان درجه حرارت مورد نظر برای سطح است.