همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

همه فایل

مرجع دانلود فایل های دانشجویی

مبانی نظری مدیریت استراتژیک، استراتژی ها، استراتژی رقابتی، سهم بازار

مبانی نظری مدیریت استراتژیک، استراتژی ها، استراتژی رقابتی، سهم بازار
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 389 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
مبانی نظری مدیریت استراتژیک، استراتژی ها، استراتژی رقابتی، سهم بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مبانی نظری مدیریت استراتژیک، استراتژی ها، استراتژی رقابتی، سهم بازار

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پژوهش

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

قسمتی از متن مبانی نظری


خلاصه ای از کار:

مدیریت استراتژیک:

مدیریت استراتژیک برخورد نظام یافته با یک وظیفه بزرگ و یک مسوولیت روزافزون در قلمرو مدیریت عمومی است تا به نحوی که موفقیت مستدام موسسه را تضمین و از پیشامدهای ناگهانی پیشگیری کند، موسسه را با بستر حرکت خودارتباط دهد. مدیریت استراتژیک، هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چندگانه که سازمان را قادر می سازد به هدف های بلندمدت خود دست یابد، تعریف شده است. همان گونه که از این تعریف استنباط می شود در مدیریت استراتژیک برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تاکید می شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی، تولید، تحقیق و توسعه و سیستم های اطلاعات رایانه ای. فرایند مدیریت استراتژیک در برگیرنده سه مرحله می شود:

.....

استراتژی

......

فلسفه استراتژی

.....

اصول و قواعد رقابت

.......

استراتژی رقابتی

.....

انواع استراتژی ها

.....

سهم بازار

.....


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.